PKR Gempar di Pahang dan Rakyat tolak Nurul Izzah


Gempar!!! Parti Kencing Rakyat di dalam Negeri Pahang ni dikhabarkan bakal bergegar lagi dalam masa terdekat.

Kalau sebelum ini, diberitakan bahawa 300 orang ahli PKR dari Cabang Indera Mahkota telah bertindak keluar parti dan menyertai UMNO.

Kali ini sumber dari blog Pro Pakatan Pembangkang Pahang melaporkan bahawa wujudnya rasa tak puas hati dikalangan ahli Jawatankuasa yang terasa diri mereka dianak tirikan.

Untuk cerita lanjut klik di sini

SELAMAT TINGGAL NURUL IZZAH DAN PKR!!


ITULAH kata-kata yang tertulis pada satu kain rentang besar yang dipasang di kawasan perumahan rakyat Parlimen Lembah Pantai. Kain rentang itu adalah luahan hati para penduduk Lembah Pantai yang sudah muak dengan sikap Nurul Izzah Anwar yang selama lima tahun menjadi Ahli Parlimen di kawasan tersebut, amat jarang turun padang dan mengabaikan kebajikan penduduk. Para penduduk Lembah Pantai sudah sedar selama ini mereka telah diperbodohkan dengan segala janji Nurul Izzah kerana ternyata anak perempuan Presiden PKR itu lebih banyak menghabiskan masa di luar negara bertujuan memburuk-burukkan nama negara.


1 comment:

  1. Saya rasa anwar perlu bertaubat dan menginsafi diri sndiri… kenapa agaknya allah menarik balik semua keistimewaan yang pernah dia kecapi suatu ketika dulu. Semua yang berlaku ini adalah ketentuan dan keizinan dari Allah jualah. Mungkin ada sebabnya dan ia merupakan balasan terhadap dosa2 silam yg pernah dilakukan. Insaflah diri, usahlah terusan ego dan bongkak…tidak ada ruginya mengundur…bertaubatlah dan pertingkatkanlah amalan agar mati kelak dalam keadaan aman tenteram dan tenang.

    ReplyDelete