VIDEO BANGSAT - 5 Mei Hari Penentu Demi Mempertahankan Agama, Bangsa & Negara Walaupun Bermandi Darah

Pakatan Rakyat PAS,DAP,PKR begitu beriya iya mahukan agar UMNO tumbang. Tumbangnya UMNO maka tumbanglah Barisan Nasional pada PRU 13 ini. Yang diharapkan pembangkang untuk menumbangkan UMNO adalah undi dari orang Melayu sendiri yang berugama Islam. Itulah harapan Pakatan Pembangkang terutama parti PKR yang ditubuhkan pada tahun 1999 dek kerana mahu menyelamatkan Anwar Ibrahim dek kesalahan bersama Azizan, Sukma dan Munawar.


Kita tidak mahu bercakap panjang dan rasanya hari ini biarlah video ini memberikan sedikit kesedaran kepada orang Melayu khususnya kerana lahirnya Melayu maka Islam agamanya. Hanya di Malaysia bangsa Melayu itu secara automatik berugama Islam. Hanya di Malaysia Islam diangkat paling tinggi berbanding agama agama lain. Hanya di Malaysia Kalimah Allah terus dipertahankan khas untuk umat Islam.

Apa kena mengena rakyat Yahudi di Israel memperomosikan pakatan pembangkang dan mengesa rakyat Malaysia mengundi Pakatan Pembangkang pada PRU 13 ini? Kenapa mereka pula yang sibuk mahukan NEW GOVERMENT di Malaysia dan mengesa pengundi menolak UMNO dan Barisan Nasional? Kenapa?

Adalah begitu BODOH  jika ada antara kita orang Melayu Islam yang masih tidak jelas agenda Yahudi dan tangan tangan asing yang mahukan Malaysia ini dibuka kepada KEBEBASAN UNTUK BERUGAMA yang mana menjadikan Malaysia ini sebagai sekutu Yahudi.

Benarlah kenyataan Anwar Ibrahim sebelum ini yang MENYOKONG ISRAEL. Benarlah juga kenyataan Nurul Izzah untuk umat Islam di Malaysia juga diberikan hak KEBEBESAN BERUGAMA. Benarlah semua bahawa Menang Pakatan Pembangkang 5 Mei ini maka 6 Mei hubungan Diplomatik antara Malaysia dan Israel akan terjalin.


Sedarlah rakyat Malaysia, sedarlah umat Islam terutamanya bangsa Melayu yang ada hari ini., jangan sesekali gadai Islam kepada musuh utama umat Islam seluruh dunia iaitu Israel Bangsat.

Kalau masih ada yang tak faham apa yang terkandung didalam video diatas ini maka kita rasa sudah hitam pekat seseorang itu dalam mempertahankan Kedaulatan Negara dan Islam itu sendiri.

Patut lah beriya benar media Israel mahukan Anwar Ibrahim untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia. Agenda jelas Yahudi dan Anwar Ibrahim adalah janji yang telah diberikan Anwar Ibrahim kepada Yahudi Israel andai kata mereka menang PRU 13 ini.

PAS kononya perjuangkan Islam merupakan rakan subahat Anwar Ibrahim merealisasikan hasrat dan cita cita Yahudi keparat.
Ingatlah Anwar Ibrahim dan sekutu mereka DAP. 5 Mei ketegangan tercetus dan huru hara berlaku maka nyawa anda semua akan diragut oleh kami umat Islam Malaysia yang cintakan keamanan dan menolak tangan asing mencampuri urusan negara.
Jendela Timur juga akan berjuang menentang puak Kafir masuk ke dalam Malaysia ini sepertimana yang yahudi yahudi nyatakan didalam video diatas.

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.

No comments:

Post a Comment