#KANTOI!!! DAP AMBIK CALON RAKYAT KANADA!!!


Punya la puak - puak Ultra Chauvanist DAP ni tak ada calon untuk dijadikan wakil rakyat sampai terpaksa 'import' rakyat Kanada bertanding?


Apa, dah habis dah ke rakyat Malaysia ni yang layak untuk jadi calon mereka? Takkan disebabkan CEC diorang dibatalkan oleh RoS sampai terpaksa ambik orang luar?

Perkara tersebut didedahkan oleh sebuah laman portal dan dilaporkan pula oleh akhbar harian berbahasa Inggeris The Star sebelum ini.
Jelas kepimpinan DAP sendiri sudah tandus dengan calon - calon tempatan. Orang pelarian jugak yang diorang ambik untuk jadi calon.

Walaupun isu itu katanya sudah dijelaskan oleh 'orang berkenaan' tapi ianya tetap jugak menjadi persoalan dikalangan rakyat.

Isu itu menjadi perhatian tatkala orang mempertikaikan sejauh mana kesetiaan dia kepada Negara sampai sanggup memohon kerakyatan Negara asing.

Orang seperti ini tidak wajar untuk dijadikan sebagai wakil rakyat. Silap - silap hari bulan, kalau ada apa - apa yang berlaku, dia boleh angkat kaki senang - senang. Yang kita ni nak pergi mana? Bab tu korang pikir la sendiri

No comments:

Post a Comment