PAKATAN RAKYAT YANG MELAHIRKAN POLITIK SONGSANG



(Pakatan Rakyat yang melahirkan Politik Songsang)
 
  Assalam 2 all.
Demam pilihanraya semakin menjadi-jadi. Pengumuman pembubaran Parlimen oh Dato' Sri Najib pada 03.04.2013 lepas dan pengumuman oleh SPR pada 10.04.2013 bahawa tarikh penamaan calon adalah pada 20.04.2013 dan pengundian pada 05.05.2013 menghangatkan suasana.

Lima tahun sudah berlalu sejak PRU 12 pada 08 Mac 2008 yang menyaksikan buat pertama kalinya BN kehilangan 2/3 majoriti dan lima negeri turut tumbang iaitu Kelantan, Kedah, Pulau Pinang, Perak dan Selangor! Kejatuhan Selangor adalah sesuatu yang langsung tidak terduga samada bagi BN apatah lagi pembangkang DAP-PKR-PAS!

Kini mandat PRU-12 untuk BN telah tamat pada 28 April 2013, iaitu lima tahun daripada sidang pertama Dewan Rakyat. Sejak 03.04.2009. BN yang diterajui oleh Dato' Sri Najib Razak, seorang pemimpin dinamik dan berwawasan telah berjaya meyakinkan rakyat supaya memberi mandat kepada Kerajaan pimpinannya untuk meneruskan Agenda Transformasi Negara berteraskan kepada prinsip "1-Malaysia: Rakyat DiDahulukan, Pencapaian DiUtamakan".

Najib Tun Razak kini dikenali sebagai "Bapa Transformasi Negara". Repot kad prestasi Najib bagi tempoh empat tahun sejak mengambil alih teraju kepimpinan negara telah dibentangkan, dan mendapat respon yang sangat menggalakkan daripada rakyat! GTP, NKRA, BR1M, KR1M, MR1M, PR1SMA, BL1M dan banyak lagi dasar beliau menjadi buah mulut rakyat. Dan yang lebih penting, tiap Janji DiTepati! Malah sudahpun dilaksanakan!

Tapi manusia yang diwar-warkan sebagai calon terbaik pembangkang DAP-PKR-PAS untuk menjadi calon PM, bukan sahaja gagal, malah kata Tun Daim Zainuddin dan masuk "tarikh luput kegunaan"! Malah kata Tun Daim, tokoh korporat dan akitek pembangunan kewangan dan ekonomi negara, kalau diminta pilih antara Najib dengan Anwar, dia pasti akan memilih Najib kerana "Anwar is zero on economy".

Anwar yang sedang menghadapi masalah akhlak dan peribadi yang serius sehingga diberi gelaran Biseksual oleh rakan tenisnya Datuk Nallakarupan, termasuk pendedahan videoklip ChinaDoll oleh rakan baiknya Datuk Eskay, diikuti pendedahan videoklip Raja Goyang yang menggemparkan negara di www.rajagoyang380.com; dan kini pembongkaran videoklip PapaHomo oleh PapaGomo! 
 
Undi BN Undi Keamanan! Undi BN Undi Keharmonian! Undi BN Undi Kemakmuran!

Undi Pembangkang Undi Kehancuran!

Undi Pembangkang Undi Pembohongan!

Undi Pembangkang Undi Kepalsuan!

Selamat Menyambut PilihanRaya Ke 13!!!

Wallahua'lam & Wassalam.

Adios amigos, grasias senor!

Zulkifli Bin Noordin
Khamis
01 Jamadil Akhir 1434
11 April 2013
 

No comments:

Post a Comment